צילום מקצועי לעסקים

תוכן עניינים

צילום מקצועי לעסקים

מהווה כרטיס ביקור ויזואלי מייצג בעיני הלקוח. אנחנו מבלים שעות ביום בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין. גם הלקוחות שלנו מבלים שם וכדי להציג את פעילות העסק בצורה משכנעת, מרשימה ומושכת עלינו לפרסם תמונות ופוסטים איכותיים שיגרמו לנו לנכוח ברשת ובמדיות הדיגיטליות ברמת פוטוגניות גבוהה. צילום מקצועי לעסקים כולל צילומי תדמית, תמונות פרופיל ותמונות פורטרט וכן תמונות אווירה – לייצוג מקצועי, אמין ומשכנע של ערכי העסק במרחב השיווקי.

למי מתאימים צילום תדמית לעסקים?

צילום מקצועי לעסקים הינו כלי אפקטיבי עבור חברות גדולות, עסקים בסדר גודל בינוני-קטן וכן בעלי מקצועות חופשיים, עצמאים, פרילנסרים ואמנים. השיווק הפך להיות חלק אינטגרלי מחיי כל מקצוע במשק. תמונות תדמית איכותיות הן ההבדל בין נוכחות עסקית חזקה לניוון שיווקי ודעיכה.

איפה מתבצעים צילומי תדמית עסקיים?

הלוקיישנים לצילום מקצועי לעסקים ייבחרו לפי אופי החברה והאסטרטגיה השיווקית המתאימה: ניתן לבצע צילום מקצועי לעסק על רקע המשרד, בטבע כצילומי חוץ או בסטודיו. כך למשל, חברת הייטק תערוך יום צילום כשהלוקיישן הוא בניין המשרדים שבבעלותה, מאמנת ספורט תעדיף יום צילומים בטבע שישדר תנועה, פעילות ודינאמיות ואילו מוזיקאי יבחר בצילום מקצועי בסטודיו הפרטי.

הפרמטרים המשפיעים על מחיר צילומי תדמית לעסק

לקוחות עסקיים שונים נדרשים לשירותי צילום שונים באופיים: ישנם שיבחרו במעטפת צילום שיווקית מקיפה הכוללת: צילומי יחידים, קבוצות, צילומי פקשוט (צילום מוצרים), צילומי אווירה וצילומי פורטרט. לעומתם, יש שיעדיפו פורמט צילום של תמונה איכותית בודדת כתמונת פרופיל. מחיר השירות ייקבע לפי רמת הניסיון והמקצועיות של צלם התדמית, מספר שעות הצילום ושעות עיבוד התצלומים, וכן זמני נסיעה ללוקיישנים הרצויים. העדיפו שירות מקצועי על פני חובבני גם במחיר יקר יותר על מנת להבטיח שירות צילום אפקטיבי.

צילום מקצועי לעסקים? חפשו המלצות

כאשר אתם מבררים על שירותי צילום עסקיים, תוכלו להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום שעברו תהליך דומה. העדיפו איש מקצוע מנוסה הפועל על פי אסטרטגיה שיווקית חכמה ומבסס את הצילום על הערכים אותם אתם מעוניינים להעביר. זכרו: תמונה אחת שווה אלף מילים רק בתנאי שהיא מקצועית.

צור קשר